FAQ

FAQ - OFTE STILTE SPØRSMÅL

Få svar på en rekke av ofte stilte spørsmål fra våre kunder!

Her vil du kunne finne svar på dine spørsmål

Min ordre

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Har du ikke mottatt en e-post med bekreftelse på mottak av din ordre samt en bindende ordrebekreftelse, er det en god idé å sjekke om den har havnet i mappen for reklamepost, spam eller uønsket post. Hvis dette ikke er tilfelle, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.

I tillegg anbefaler vi at du sjekker om du har oppgitt korrekt e-postadresse, da feil i denne ofte resulterer i manglende e-poster fra vårt system.

Kan jeg slette eller endre bestillingen min?

Det er kun mulig å slette bestillingen din dersom du kontakter oss innen 30 minutter etter at bestillingen er gjennomført - send en e-post til webshop@lenebjerre.com.

Det vil ikke være mulig å endre bestillingen din etter at den er gjennomført. Du kan imidlertid alltid returnere varene etter mottak. Gå til Retur for å lese mer.

Hva gjør jeg hvis dere har sendt meg en feil vare?

Hvis vi ved et uhell har sendt deg feil vare, vennligst kontakt webshop@lenebjerre.com før du bruker den vedlagte returetiketten og sender pakken tilbake. Vi vil så raskt som mulig forsøke å rette feilen og sende deg den riktige varen.

Min vare har fejl eller er gået i stykker - hvad gør jeg?

Hvis varen din er ødelagt, vennligst kontakt webshop@lenebjerre.com

Betaling

Hvordan betaler jeg for min bestilling?

Vi aksepterer følgende kortbetalinger:

  • Mastercard
  • Dankort
  • Visa
  • PayPal
  • Mobilepay

Ved betaling må du oppgi kortnummer, utløpsdato og kontrollsifre. Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post når bestillingen din er registrert. Beløpet vil ikke bli trukket fra kontoen din før ordren blir sendt fra vårt lager.

Viabill
Avbetal med Viabill
Du kan velge ViaBill som betalingsløsning når du handler hos Lene Bjerre. Når du betaler med ViaBill kan du utsette betalingen i 30 dager. Du kan også velge å dele opp betalingen i 10 rater som du betaler hver måned. Du betaler første rate når ordren din sendes. Du kan til enhver tid betale resten av beløpet. Det er gratis å bruke ViaBill når du velger å utsette betalingen i 30 dager. Hvis du derimot velger å dele opp betalingen, vil det påløpe et fast månedlig gebyr.

Velger du Viabill som betalingsløsning, vil all fremtidig kommunikasjon mellom deg som kunde og Viabill som tilbyder skje direkte med Viabill. Lene Bjerre Design er ikke ansvarlig for hverken avbetaling eller kommunikasjon. Lene Bjerre Design håndterer kun din bestilling og eventuell retur/ombytning.

Les mer om Viabill her

Når blir pengene trukket fra kontoen min?

Betalingen for bestillingen din blir først trukket fra kontoen din når varen er pakket og sendt fra vårt lager.

Er det sikkert å betale her på siden?

Det er 100 % sikkert å handle på lenebjerre.com. Vi samarbeider med sikre danske systemer innenfor netthandel og online betalingssystemer.

Kan jeg betale via bankoverføring?

Nei, det er dessverre ikke mulig å betale med bankoverføring.

Levering

Hva koster det å få levert?

Det koster fra 499 NOK at få tilsendt en pakke til enten en privatadresse eller en pakkeboks. Ved køb over 1500 NOK. får du gratis levering.

Når får jeg pakken min?

Vi jobber for å sende pakken så raskt som mulig. Ordre som blir lagt i helger eller på helligdager, vil bli behandlet den påfølgende virkedagen. I salg- og kampanjeperioder som for eksempel Black Friday kan leveringstiden være lengre enn normalt. Vi holder også stengt i industriferien om sommeren, noe som kan medføre lengre leveringstid. Du vil bli informert om dette. Når din ordre har forlatt vårt lager, vil du motta en bekreftelse på e-post.

Hvordan kan jeg følge pakken min?

Så snart bestillingen din er pakket og sendt, kan du følge den. Når vi sender pakken din fra lageret vårt, vil du motta en e-post med bestillingsbekreftelsen din og sporingsnummeret ditt.

Rabattkoder og gavekort

Hvor lang tid er mitt gavekort/rabattkode gyldig?

Det varierer hvor lenge hver rabattkode er gyldig. Noen vil være gyldige i én dag, mens andre vil være gyldige i en lengre periode. Et gavekort er gyldig i 3 år fra utstedelsesdatoen. Etter utløpsdatoen kan gavekortet ikke lenger brukes. Det er heller ikke mulig å få forlenget gyldigheten på et gavekort.

Mitt gavekort/rabattkode er blitt borte/stjålet!

Gavekort er ikke personlige. Det vil si at personen som har gavekortet eller tilgodelappen, har rett til å bruke det frem til utløpsdatoen. Ifølge loven kan vi derfor ikke sperre gavekort eller tilgodelapper.

Hvorfor virker ikke rabattkoden min?

Som regel kan du ikke kombinere rabattkoder. Du vil heller ikke kunne bruke dem sammen med andre rabatter eller nedsatte varer. Derfor vil den mest fordelaktige rabattkoden bli trukket fra din handlekurv.

Hvorfor mangler rabatten ved bytte?

Dette kan skyldes at du har byttet til et annet produkt. Hvis du bytter til samme vare i en annen farge eller størrelse, følger rabatten med. Ved bytte til et annet produkt bortfaller rabatten.