Levering

Les mer om våre leveringsalternativer.

Her finner du også en oversikt over fraktpriser.

Ofte stilte spørsmål om levering

Hva koster det å få levert?

Ordrer over 1500 NOK leveres fraktfritt til en adresse i Norge.

For ordrer under 1500 NOK koster frakten 449 NOK

Levering av møbler, speil og store krukker

Bestiller du en stor vare som ikke kan sendes med vanlig pakkepost, vil du bli belastet ekstra frakt.

Levering av møbler: 1200 NOK

Levering av store møbler: 3500 NOK

Når får jeg pakken min?

Hvis du bestiller varen din før kl. 12.00, vil vi gjøre vårt beste for å få pakken sendt så raskt som mulig. Bestillinger som legges inn i helger eller på helligdager, vil bli behandlet den påfølgende hverdag. I utsalgs- og kampanjeperioder, som for eksempel Black Friday, kan leveringstiden være lengre enn normalt. I tillegg kan du oppleve leveringstid på mellom 2-7 dager ved vårt Live Shopping. Vi har også sommerferie stengt i industriferien, noe som kan føre til lengre leveringstid. Dette vil du bli informert om.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart bestillingen din er pakket og sendt, kan du følge pakken din. Når vi sender pakken din fra lageret vårt, vil du motta en e-post med ordrebekreftelsen din og sporingsnummeret ditt.

Har du ytterligere spørsmål?

I vår kundeserviceavdeling er vi alltid klare til å hjelpe deg med alle utfordringer eller spørsmål som måtte oppstå når du handler hos oss.

Du kan kontakte oss via e-post og telefon alle hverdager:

webshop@lenebjerre.com

+45 96 71 21 00

Mandag - torsdag: 09:00 - 15:00

Fredag: 09:00 - 13:00

Weekend & helligdage: Lukket