Levering

Les mer om våre leveringsalternativer.

Her finner du også en oversikt over fraktpriser.

Midlertidig stenging av lageret (juli 2025)

Hvorfor kan jeg ikke få bestillingen min levert akkurat nå?


Lageret vårt holder midlertidig stengt fra 25. juni på grunn av en større sammenslåing og flytting. Derfor vil det være en pause i utsendingen av bestillinger gjennom juli måned.

Når sender dere bestillinger igjen?


Vi forventer å begynne utsending av bestillinger igjen fra 4. august 2025. Du er selvfølgelig velkommen til å legge inn en bestilling allerede nå – vi sender så snart lageret er i drift igjen.

Kan jeg fortsatt handle i nettbutikken?


Ja, du kan fortsatt legge inn bestillinger som vanlig. De vil bli behandlet og sendt så snart lageret er oppe og går igjen.

Hva gjør jeg hvis bestillingen haster?


Vi beklager – i denne perioden har vi dessverre ikke mulighet til å håndtere hastebestillinger. Vi anbefaler å vente til vi er i gang igjen fra 4. august.

Ofte stilte spørsmål om levering

Hva koster det å få levert?

Ordrer over 1000 NOK leveres fraktfritt til nærmeste pakkeshop med Postnord. For ordrer under 1000 NOK koster frakten 99 NOK.

Hjemlevering med Postnord koster 199 NOK.

Når får jeg pakken min?

Hvis du bestiller varen din før kl. 12.00, vil vi gjøre vårt beste for å få pakken sendt så raskt som mulig. Bestillinger som legges inn i helger eller på helligdager, vil bli behandlet den påfølgende hverdag. I utsalgs- og kampanjeperioder, som for eksempel Black Friday, kan leveringstiden være lengre enn normalt. I tillegg kan du oppleve leveringstid på mellom 2-7 dager ved vårt Live Shopping. Vi har også sommerferie stengt i industriferien, noe som kan føre til lengre leveringstid. Dette vil du bli informert om.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart bestillingen din er pakket og sendt, kan du følge pakken din. Når vi sender pakken din fra lageret vårt, vil du motta en e-post med ordrebekreftelsen din og sporingsnummeret ditt.

Har du ytterligere spørsmål?

I vår kundeserviceavdeling er vi alltid klare til å hjelpe deg med alle utfordringer eller spørsmål som måtte oppstå når du handler hos oss.

Du kan kontakte oss via e-post og telefon alle hverdager:

webshop@lenebjerre.com

+45 96 71 21 00

Mandag - torsdag: 09:00 - 15:00

Fredag: 09:00 - 13:00

Weekend & helligdage: Lukket